فابیو جان واریو پس از تساوی ایران چه گفت؟
اطلاعات
اطلاعات و اخبار روز دنیا

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام فکر من باش با بالا ترین کیفیت دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر علی به نام آخرین دفعه دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پژمان جمشیدی و محمدرضا هدایتی به نام الهه ی نازم چرا مسی بهترین بازیکن جهان شده است؟ دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا شیری به نام میفهمی منو دانلود آهنگ جدبد و فوق العاده زیبای ندیم به نام دلم شکست دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا شیری و جاوید سلیمانی به نام دست رو دلم نذار دانلود آهنگ جدبد و فوق العاده زیبای مهدی احمدوند به نام بارون خبر بد برای فیفا: کاپ جام جهانی شکسته شد دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای Pitbull Ft John Ryan به نام Fireball دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر تتلو به نام زمین مال ما نیست دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاووشی به نام تنهاترین. دانلود تیزر تصویری آلبوم جدید و فوق العاده زیبای علی اصحابی به نام دیره رتبه باورنکردنی ایران در جام جهانی 2014 تسلیت سالگرد استاد رضا سقایی اسطوره موسیقی ایران


فابیو جان واریو پس از تساوی ایران چه گفت؟

فابیو جان واریو پس از تساوی ایران چه گفت؟

 

فابیو جانواریو، بازیکن برزیلی سابق باشگاه استقلال یکی از تماشاگران ویژه بازی ایران-نیجریه بود.

فابیو جانواریودرباره این بازی می گوید:

خوشحالم که اولین بازی ایران در شهری برگزار شد که زادگاه من است و ایران در اینجا به مصاف نیجریه رفت این موضوع برای من باعث خوشحالی بود و خودم را به ورزشگاه رساندم تا بازی را نگاه کنم. من از جمله فوتبالیست‌هایی برزیلی هستم که سالها در ایران بازی کردم و به این تیم و کشور علاقه دارم. باید قبول کنیم بسیاری از بازیکنان تیم ملی ایران تجربه جام جهانی را نداشتند و کار خود را با استرس آغاز کردند برای همین در ابتدای بازی در حفظ توپ و به جریان انداختن آن دچار مشکل شدند. آنها در ابتدا بیشتر توپ را دفع می‌کردند و نیجریه با سرعت دادن به بازی در پی کنترل مسابقه بود. در ادامه بازیکنان ایران با جو بازی بیشتر آشنا شدند و توانستند دقت عمل بیشتری نشان دهند اگر بازی را به دو نیمه تقسیم کنیم نیمه اول نیجریه بهتر بازی کرد اما در نیمه دوم ایران جلو کشید و موقعیت‌هایی را روی دروازه خلق کرد. با توجه به بازی‌هایی که قبل از این از تیم ملی ایران دیدم و شناختی که از تاکتیک این تیم داشتم می‌دانستم نیجریه با وجود اینکه بازیکنان با تجربه‌تری دارد کار سختی مقابل ایران خواهد داشت. آنها نفرات بین‌المللی بیشتری دارند اما برنامه‌های کارلوس کی‌روش مانع از موفقیت این تیم شد. مساوی نتیجه خوبی بود در جریان بازی رفته رفته بر اعتماد به نفس بازیکنان ایران افزوده شد و آنها نشان دادند پتانسیل رسیدن به پیروزی را دارند.

جانواریو پیرامون بازی آینده ایران هم گفت: «حضور در مقابل آرژانتین و ستار‌گان زیادش راحت نیست ایران مقابل نیجریه نشان داد که تیمی قابل احترام است اما نباید فراموش کنیم بازی با آرژانیتن مثل دیدار اول نخواهد بود ایران آماده‌تر شده و می‌تواند عملکرد بهتری از خود ارائه دهد. به این مسئله اعتقاد دارم وقتی تیمی مثل نیجریه نمی‌تواند مقابل ایران به گل برسد و حتی موقعیت‌های زیادی هم خلق نمی‌کند نشان می‌دهد که ایران می‌تواند مقابل آرژانتین نتیجه بگیرد و اعتقاد دارم پتانسیل بازیکنان ایران بسیار بالا است. اگر سیستمی را که ایران مقابل نیجریه اتخاذ کرد و همه بازیکنان تا آخر تابع آن بودند بتوانند در دیدار مقابل آرژانتین همین استراتژی را تقویت کنند می‌‌توان به این موضوع امیدوار بود. کروش مربی با دانشی است و فوتبال را به خوب می‌شناسند او نکات زیادی را مدنظر دارد و امروز دیدید برنامه‌های او به خوبی نتیجه داد کی‌روش برای هر بازی بهترین استراتژی را در نظر می‌گیرد و مقابل نیجریه هم این مسئله معلوم شد. مدت‌ها در ایران حضور داشتم و از بازیکنان این تیم شناخت کافی دارم دیدیم استعداد بازیکنان چقدر بالا است و ایران به عنوان اولین تیم آسیایی توانست در جام جهانی 2014 امتیاز بگیرد آن هم در جام جهانی که هر لحظه فشرده‌تر می‌شود و بازی‌ها استرس و حساسیت‌های خاص خود را دارد. ایران توانست به خوبی از پس این وضعیت بر بیاید و باید نسبت به این تیم امیدوار بود. از نظر من حسینی بهترین بازیکن ایران بود. او بارها با بازیکنان‌ قدرتی نیجریه تنه به تنه شد و توانست با آنها مقابله کند و در همه لحظات جانانه می‌جنگید در کنار ستاره‌های ایران می‌توانیم از رضا قوچان‌نژاد نام ببریم او دوندگی زیادی داشت و به قلب دفاع نیجریه می‌زد اما باید اعتراف کنیم قوچان‌نژاد تنها بود و اگر بازیکنان دیگری کنارش بودند می‌توانست خلاقیت بیشتری ارائه کند.»

جاواریو درباره مهاجمان ایران گفت:

دژاگه و قوچان‌نژاد می‌توانستند از فرصت‌های خود استفاده کنند و نوع حرکات آنها نشان می‌داد میل به هجوم دارند اما در تمامی صحنه‌ها قوچان‌نژاد تنها بود. با استراتژی‌هایی که کی‌روش در نظر می‌گیرد اعتقاد دارم ایران می‌تواند به مرحله بعد صعود کند امروز نشان دادید برای حریفان تیم آسانی نیستید و اگر از آرژانتین امتیاز بگیرد شانس صعود به مرحله بعد را دارید.

جانواریو از علاقه اش برای بازگشت به ایران هم می گوید: «چرا که نه، زمانی که در ایران حضور داشتم از بودن کنار ایرانی‌ها و کشور ایران لذت می‌بردم دوست دارم به ایران برگردم و این مسئله آرزوی من است اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است روی دهد. از ایران پیشنهادی ندارم و هنوز به آمادگی 100 درصد نرسیدم مشکل زانویم به طور کامل برطرف نشده و امیدوارم هرچه زودتر بهبودی خود را باز یابم. فوتبال ورزش اتفاقات است و هیچ چیزی در آن قابل پیش‌بینی نیست به خاطر همین مسئله است که همه از فوتبال لذت می‌برند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: مصاحبه ها، ،
:: برچسب‌ها: , فابیو, , جان, , واریو, , پس, , از, , تساوی, , ایران, , چه, , گفت, ؟, ,

نویسنده : علی شرفی تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1393



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به اطلاعات مي باشد.