ماجرای پیراهن علی پروین که بدشانسی می آورد!
اطلاعات
اطلاعات و اخبار روز دنیا

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام فکر من باش با بالا ترین کیفیت دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر علی به نام آخرین دفعه دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پژمان جمشیدی و محمدرضا هدایتی به نام الهه ی نازم چرا مسی بهترین بازیکن جهان شده است؟ دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا شیری به نام میفهمی منو دانلود آهنگ جدبد و فوق العاده زیبای ندیم به نام دلم شکست دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا شیری و جاوید سلیمانی به نام دست رو دلم نذار دانلود آهنگ جدبد و فوق العاده زیبای مهدی احمدوند به نام بارون خبر بد برای فیفا: کاپ جام جهانی شکسته شد دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای Pitbull Ft John Ryan به نام Fireball دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر تتلو به نام زمین مال ما نیست دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاووشی به نام تنهاترین. دانلود تیزر تصویری آلبوم جدید و فوق العاده زیبای علی اصحابی به نام دیره رتبه باورنکردنی ایران در جام جهانی 2014 تسلیت سالگرد استاد رضا سقایی اسطوره موسیقی ایران


ماجرای پیراهن علی پروین که بدشانسی می آورد!

ماجرای پیراهن علی پروین که بدشانسی می آورد!

 
آچار فرانسه پرسپولیس تصمیم گرفته برای فصل جدید شماره 7 را کنار گذاشته و با شماره 26 در ترکیب تیمش بدرخشد. البته او هنوز نمی‌داند برای فصل جاری قرار است در چه پستی بازی کند! دقایقی با حمیدرضا علی‌عسگری همکلام شدیم:

چه خبر از اردبیل؟
اینجا به جز تمرینات سنگین بدنسازی، خبری نیست.

گویا تمرینات خیلی پرفشار است!
بله، یکی از سخت‌ترین روزهای ما فوتبالیست‌ها همین دوران بدنسازی است. برای این که یک فصل خوب داشته باشیم، باید تمرینات سختی را انجام دهیم.

شنیدیم چهارگوشه پیراهن شماره 7 را بوسیده‌ای و آن را کنار گذاشته‌ای!
بله، بعد از 3 سال تصمیم گرفتم شماره 7 را کنار گذاشته و همان پیراهن خود با شماره 26 را بر تن کنم.

گویا گفته‌ای از پیراهن شماره 7 خیر ندیده‌ای!
به نظر من پیراهن شماره 7 پرسپولیس باارزش‌ترین پیراهن تاریخ این باشگاه است چون بر تن علی پروین بوده است. خود من آرزو داشتم این پیراهن را بر تن کنم و بعد از 3 سال تصمیم گرفتم آن را کنار بگذارم. احساسم این است که این پیراهن را هر بازیکن دیگری غیر از پروین بر تن کرد، بدشانسی آورد. از حمید استیلی گرفته تا حامد کاویانپور، محمد پروین، حسین بادامکی و حتی سلیمانی که همگی غیر از استیلی، رباط صلیبی پاره کردند. خود من هم وقتی 7 را پوشیدم مصدومیت شدید از ناحیه گردن به سراغم آمد و بعد از آن هم مدام و بی‌جهت مصدوم می‌شدم. خانواده‌ام این فصل تصمیم گرفتند دیگر این پیراهن را نپوشم.

شماره موبایلت 7 زیاد دارد. آیا آن را هم عوض می‌کنی؟
نه، فقط شماره پیراهن خود را تغییر می‌دهم.

راستی قرار است این فصل در چه پستی بازی کنی؟
هنوز مشخص نیست. هر جا که علی‌آقا بگوید بازی می‌کنم و هدفم این است که سال متفاوتی داشته باشم و ان‌شاءا… به تیم‌ملی هم برسم.

راستی شماره 7 را قرار است عباس‌زاده بر تن کند؟
بله، او این تصمیم را گرفته اما من مخالفم.
به خود محمد هم گفتم که قید شماره 7 را بزند چون بدشانسی می‌آورد. حالا تصمیم با خودش است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار پرسپولیس، ،
:: برچسب‌ها: , ماجرای, , پیراهن, , علی, , پروین, , که, , بدشانسی, , می, , آورد, !, ,

نویسنده : علی شرفی تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1393



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به اطلاعات مي باشد.